Say yes to performance (YES !) Upcoming programme

The times they are a-changing. Or are they…? We schotelen je (on)beantwoorde koloniale vraagstukken voor, (on)duidelijke manieren om “normaal” te zijn en laten je voelen hoe (on)mogelijk het is om de sporen van barbarij te dragen in 2018.

Ondertussen begint 2019 er op onze kalender alvast zeerrrrrrrr veelbelovend, hoopvol en alles behalve (ab)normaal uit te zien…

LOUIS VANHAVERBEKE /CAMPO Mikado Remix
FR 07.12 & SA 08.12 20:30
Meester-bricoleur Louis Vanhaverbeke onderzoekt de grenzen van de normaliteit.

MONSTER TRUCK & FOOTPRINTS OF DAVID Sorry
FR 14.12 & SA 15.12 20:30
Over de (on)mogelijkheid van een ontmoeting “on equal terms”, overschaduwd door asymmetrische postkoloniale machtsdynamieken.

DOUBLE BILL:
FR 21.12 20:30
FATOUMATA BAGAYOKO Fatou t’as tout fait
In het duister herschrijft Bagayoko de pijn van haar besnijdenis.
JOLIE NGEMI Identity n'a ngai
Een dansvoorstelling over de onhoor- en onzichtbare elementen die onze identiteit bepalen.

Beursschouwburg is een multidisciplinair kunstencentrum, gelegen in hartje Brussel. Je kan er terecht voor performance, film, muziek, expo, debat, lezingen, feest en een drankje in beurscafé. Beursschouwburg biedt jonge en vernieuwende artiesten een platform. Je vindt er vaak de grote namen van morgen terug.

Jong talent, kruisbestuivingen en plaats voor experiment staan centraal in de uiteenlopende programmeringen van zowel podiumkunsten, als film, muziek en beeldende kunst. Beursschouwburg kiest niet voor een eenduidige, maar voor een polymorfe identiteit.

A. Ortsstraat 20-28